Når vi foretager en systematisk gennemgang af butikken, klinikken eller måske flere i en kæde, så sker dette med stor viden om de psykologiske påvirkninger der gennem årtier er statistisk dokumenteret virkning af. DNA, historie og den sande interesse for dit fag har fået stadig større betydning, hvorfor vi tillægger dette endnu større vægt end tidligere og stiller derfor spørgsmål til hvor synlige jeres storytelling er og hvor tro I med jeres indretning, POS materialer mm. er overfor jeres DNA.
Beslutter I jer for en butiksgennemgang så aftaler vi hvornår det vil passe jer og os, hvorefter I blot skal stille jeres butik og medarbejdere tilrådighed i tidsrummet. Da vi noget af tiden er i åbningstiden, så skal I huske at aftale, hvem der tager sig af kunderne.
Med en Butiksgennemgang opnår I:
- Fokuseret kig på alle elementer af din butik, fra indkørsel til kunden forlader matrikler og alt det der i mellem
- Systematisk gennemgang ved hjælp af vurderingsskema, som vi gennemgår og du modtager efterfølgende, så du kan optimere på punkterne
- Involvering af dig som beslutningstager, kolleger og medarbejdere, således I opnår forståelse for baggrunden for vores vurderinger
- Prioritering af optimeringsmuligheden ud fra en Cost Benefit betragtning – Hvordan opnår I hurtigst og billigst effekt
- Et grin undervejs, når vi kommer med eksempler på hvad man ikke skal gøre og hvordan kunderne opfatter de små fejltagelser
- Indblik i og ideer til hvordan I bliver en del af de mange nye muligheder detailhandlen tilbyder og kræver, men bare rolig, vi er helt lavpraktiske
- Netværk til potentielle samarbejdspartnere
Vores erfaringer viser store økonomiske fordele ved en Butiksgennemgang og en hurtig værdiskabelse for den investering I har foretaget. Ønsker I yderligere hjælp til implementeringen af forbedringsmulighederne, så se vores Butiksoptimering, hvor vi netop er konkrete på at assistere jer med selve optimeringen af de enkelte områder.