Butiksledelse

Detailhandlen er i konstant udvikling og trends opstår og går i en hastighed, hvor de færreste kan følge med. Det gælder derfor om at være 100% kundefokuseret i detailhandlen. Dine kunder er dit levebrød og derfor vil vi i Tactica Shop Support hjælpe dig med, at holde fokus på kunden i de valg du tager, hver eneste dag. Vi analyserer, kommer med løsningsforslag, løfter konkrete opgaver og alt sammen for at hjælpe dig.

I Tactica brænder vi for detailhandel og har masser erfaring fra førende dagligvarekæder til specialbutikker og landbutikker. Vi ved om nogen hvad det kræver at drive en butik med medarbejdere, varer der skal købes og sælges, ligesom alle de andre områder man må tage sig af.

Vi vil med Shop Support understøtte din forretning med vores kompetencer, viden, netværk og den ekstra ressource, som du lige står og mangler.

Vi ved hvad vi snakker om, og tilbyder kompetente løsninger til den rigtige pris.

Shop Support er et redskab til hjælp i hverdagen samt ved større forandringer.

Detailhandel er under hurtig forandring med nye aktører, nethandel, grænsehandel, brancheglidning, teknologisk udvikling, disponering og logistiske løsninger. Kunder såvel som medarbejdere forventer i højere grad end nogensinde inspiration, oplevelser, høj service og de rette løsninger hver eneste gang.

De væsentlige dyder som klar identitet, engagement, involvering og ideer går heldigvis aldrig af mode, men kan dog drukne i de mange muligheder og trusler, der opstår i den hastige udvikling og de mange udefra kommende påvirkninger, som præger det stadigt voksende mediebillede. I Tactica har vi derfor samlet vores koncept i én manual, som giver det fulde overblik.

Butikken er åben
  • Kontakt os

    Ring eller skriv til os og beskriv din case

  • Introduktionsmøde

    Vi mødes ellers taler sammen, hvilket er ganske uforpligtende

  • Definition af opgaven

    Vi beskriver opgaven og definerer rollerne

  • Aftalen

    Vi indgår aftalen inkl. tilbud og betaling

  • Analysen

    Butiksgennemgang og/eller Mysteri Shopping af din fysiske- og onlinebutik

  • Handlingsplan

    Vi udarbejder handlings-/projektplan for implementeringen

  • Implementering

    Vi implementere i samarbejde med dig

  • Evaluering

    Vi evaluere delvejs og efter, således vi kan støtte og korrigere

Katalog over produkter og ydelser til optimering af din butik

I Tactica Shop Support ligges vægt på, at tilbyde et ensartet og nutidigt udtryk, som indeholder vejledninger, rådgivning og løsninger i forhold til, hvordan en butik bygges op, ledes og udvikles.

Og så er den nem at bruge. Er man i tvivl, eller står man og mangler noget til sin butik, er rådgivning eller bestilling kun et par klik væk.

Bestil Shop Support katalog

Butikkens tilstandsrapport

Butiksgennemgang

Få udarbejdet en “Tilstandsrapport” for din butik eller kæde. Vi starter på parkeringspladsen og bevæger os igennem butikken i kundens fodspor. Vi vurderer om du har en sælgende butik og laver en række analyser og vurderer om butikken præsterer et sælgende indtjenende layout. Vi giver forsalg til indretning, optimering af kampanger, forslag til indkøb, nedbringelse af lager og forslag til, hvordan I kan forøge bruttoavancen. Du får dermed et klart overblik over optimeringsmulighederne i prioriteret række følge.

Vurdering af kundeservice

Mysteri Shopping

Vores unikke koncept bygger på at undersøge, påvise og evaluere om jeres forretning yder den service som I ønsker. Vi aftaler hvilke parametre vi skal udføre under det anonyme køb og på et dialogmøde gennemgår vi vores erfaring med din butik eller kæde. Mystery shopping sikrer at I hele tiden ved hvor I kan forbedre jer og arbejde målrettet herefter.

Optimer din butiksindretning

Butiksoptimering

Det behøves ikke, at være kompliceret, at optimere sin butik. Ud fra tilstandsrapporten (butiksgennemgang), prioriterer og definerer vi sammen, hvad der vil give mest mening og værdi for dig og dine kunder. Og nej det er ikke altid den dyre løsning der er den bedste. Ofte er det de små tiltag, der giver den største effekt.

Træner du dine salgskompetencer

Salgstræning

Mødes du også af et “Hvad kan jeg hjælpe med?” og “Kan jeg hjælpe med noget?”! Lær hvordan du skaber en kundeoplevelse og viser interesse for kundens behov og afdækker kundens budget. Med kurset lærer du at forøge kundetilfredsheden og omsætning pr. ekspedition ved, at træne nye redskaber på en personlig og komfortabel måde.

Tænk over hvor meget en øget omsætning pr. ekspedition kan betyde for din butik.

Gode kundeoplevelser

Kundeservice

Kundeoplevelsen er afgørende i konkurrencen med fysiske konkurrenter og webshops. Lær hvordan du kan gøre en forskel og hvilke forventninger kunderne i dag har til din butiks service. Vi vender alt fra første møde med kunden, over ekspedition af kunden til håndtering af reklamationer.

Tænk over hvor meget det koster af skaffe nye kunder!

Digitale- og sociale medier

Der var engang hvor det at indsætte en annonce i den lokale avis, var måden at skabe opmærksomhed på. Men det har i den grad ændret sig de seneste år, hvor næsten al kommunikation foregår via de digitale- og sociale medier samt i et tempo hvor det kan være svært at følge med. Lær hvordan du prioriterer og anvender de mange medier og få indblik I, hvilke der passer til din målgruppe. Du kan enten selv være udførende eller anvende en af vores samarbejdspartnere.